zondag 22 december 2013

Een kleurige zeekoe

Komende woensdag 40 weken zwanger. Al n paar weken denk ik zeker te weten dat die buik niet dikker kan. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit: het kan dus wèl. Inmiddels heb ik het formaat van een zeekoe (aka 'kamerolifantje') wel bereikt, en met een beetje pech zijn we er nog niet en mag ik zo nog wel n week of twee doorwaggelen.

En hoe leuk het ook is om die enorme skippybal af en toe te zien (en voelen!) bewegen; het heeft nu toch echt wel lang genoeg geduurd hoor. Ik ben inmiddels wel heeeel benieuwd wie er nu al 9 maanden in mijn buik groeit. Lijkt ie ('t') op Finn, of Mats, of beide, of juist niet? En is t een hij of een zij? En buiten al die nieuwsgierigheid: ik kijk er ook heel erg naar uit om weer normaal te kunnen lopen (en staan, zitten, liggen, spelen enz).

Maar tot nu toe is de buik dus nog in alle omvang aanwezig. En ach, dan kun je er maar beter gebruik van maken, toch?

 
 
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Wauw, wat een mooie buik!! al kan ik me wel voorstellen dat jouw nieuwsgierigheid naar dat kleintje nóg groter is ;)
    Gezellig, zo saampjes schilderen.. je hebt helemaal gelijk beter 'canvas' bestaat er toch niet.
    Veel succes met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen