zondag 31 maart 2013

Vrolijk pasen!

"Zullen we gaan kijken naar de aankomst van de paashaas?" (in de fantasie van Finn stond er waarschijnlijk al een fluffy beestje op een stoomboot omringd door de fanfare)

"De paashaas is in het echt heel lief hoor. En heel schattig ook. Bijna net zo schattig als Matsie."

"Ei! Ei! Ei! Ei! Ei! Hap! Hap! Hap! Hap!" (jawel, Mats begint te praten en gebruikt deze nieuwe vaardigheid voor het afgepeld krijgen van ieder net gevonden paaseitje)

Helaas, geen mooie foto's van sjiek gestylde paastafels, geloof dat ik dat nog een beetje moet leren, volgend jaar beter (of niet)...

1 opmerking:

  1. Hoi hoi, wat leuk dat je mee doet met mijn give away voor de 5 verrassingsenvelopjes. Ik denk dat je vergeten bent om je als volger op te geven. Als je het leuk vindt mij te volgen wil je dat dan nog doen.

    Omdat je je hebt opgegeven kom ik natuurlijk ook even op jouw blog kijken en dat is zooo leuk. Ik zie in de gauwigheid natuur, kindertjes, gezellige foto's. Ik ga er eens de tijd voor nemen om jouw blogjes te lezen. Daarom word ik in iedergeval jouw volger zodat ik het bij kan houden wat voor leuks je allemaal vertelt. Ik wens je dan ook veel inspiratie toe maar dat lukt vast met kleine spruiten.

    Groetjes Saskia
    www.lafemeenspruiten.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen